sobota 17. května 2008

Hurá, máme koťata :)

15.05.2008
Miuška, krásná, starší sestra naší Bubliny porodila včera 3 krásná, zdravá koťátka.
Bublině sice zbývalo ještě několik dní do porodu , ale pospíšila si ,
když viděla, že její sestřička už má koťata na světě.
Porod proběhl dnes ráno za čelem postele , tiše , tajně , i když jsem několikrát večer a během noci Bublinu kontrolovala, "převezla" mě ,
porodní krabici nechala netknutou a své první kotě porodila uličnice na koberec.
Mateřský pud ji velil přesunout se někam do ticha a přítmí . Jak jsem ráda, že se ráno vstávalo do práce a na vše se včas přišlo.
Bublinu jsem přesunula i s kotětem do porodní krabice , ovšem ta mi ukázala ,
že za postelí chce zůstat a v šoku se přesunula zpět,
nakonec se však vrátila zpátky k prvnímu porozenému kotěti a tak vše dobře dopadlo.
Během hodiny Bublinka porodila další dva kočičí sourozence, i když bylo počítáno maximálně s jedním kotětem :o)
Ač jsem byla více vyděšená než Bublina,
snažila jsem se pečlivě pomáhat a tak jsem " vyprošťovala " koťata z porodních obalů
a pomáhala jim prvně se nadechnout.
Byl to úžasný zážitek , úžasnější však bylo,
že po návratu z práce bylo v porodní krabici ještě o jedno kotě více a tak nejsou tři, ale čtyři :)
A hádejte, kdo z toho měl největší radost :o)))


Koťata , přeji vám hodnou a dobrou mámu a do budoucna moc hodné a pečlivé majitele,
protože si vás nechat opravdu nemůžu :o(

Žádné komentáře: