úterý 13. května 2008

Starosti s Bublinou


Od prvního dne, kdy byla Bublina přetěhována do nového domova nejedla, nepila, nehrála si, jen plakala, kýchala a schovávala se..Předchozí "chovatelka" Mě ujišťovala, že je to normální jev a že se vše dá dopořádku...
Druhý den v noci jsem si řekla, že déle čekat nebudu, není přeci možné, aby takhle malé kotě nejedlo a nepilo, na druhý den jsem byla rozhodnutá zajít na veterinu... Ráno jsem však na Bublinu zůstala zírat, seděla u svých žlutých mističek a snídala..Měla jsem vážně radost, nemusela jsem ji mučit prohlídkami u veterináře a zatěžovat její malé tělíčko léky, jenže bohužel "obyčejné" kýchání se stále nelepšilo Čtvrtý den, po příchodu z práce jsem našla Bublinu ve stavu, kterému se nedalo říci, dobrý. Teklo jí z čumáčku, i z očiček, teď už to bylo jasné, "obyčejné" kýchání, nebylo zcela obyčejné, byla nastydlá už od "chovatelky" a já si toho prostě nevšimla. Nakonec se chudák Bublina veterináři stejně nevyhnula, do té doby jsem však doufala, že to nebude nic vážného, jenže má doměnka byla špatná, veterinář nám řekl, že stačí už jen malé prochladnutí a můžeme se s Bublinou rozloučit. Navíc nám oznámil, že naše kotě nikdy před tím veterináře nevidělo, natož aby bylo očkováno proti vzteklině, parazitům a odčerveno(za což bylo i ke kotěti připlaceno), jak se "chovatelka" dušovala..Už takhle malá Bublina měla v důsledků špatné stravy a LŽÍ "chovatelky" červíky. Nakonec Bublina dostala dvě antibiotikové injekce(u kterých nás pokousala), byla pečlivě odčervena a očkována.... Ani dnes raději nepřemýšlím, jak dopadla ostatní koťata...Vím jen to, že naše Bublina je dnes v pořádku a zdravá

Žádné komentáře: